2 Ocak 2024 Salı

Holdein'in Külkedileri

Eski Dünya Efsanesi'ne bilet alırken bunu da yanına katmıştım.. Malum şehirlerarası seyahat yapıyoruz.. Ciddi masraf oluyor,Ankara'ya gidiş gelişler.. Bir günde iki etkinlik de ekonomik oluyor.. Cumantesi akşam Oda Tiyatrosu'nda izledim.. Daha önce oyunla ilgili olumlu yorum okumuştum.. Sahneye çıkan ilk kadın oyuncularımızın hazin öyküsünün anlatılması zaten yeterince etkili gidip izlemek için.. Bir de küçücük sahnede gerçekten ter dökerek oynayan oyuncuları izlemek daha etkileyici.. Öyle de oldu.. Beğenerek izledim..
Kendilerinden sonraki kuşaklara yürüyecekleri engelli yolun ilk engelini kaldırıp karşılığında ağır bedelini ödeyen (Papazköprülü Amelya)Kadriye'yi,Afife Jale'yi andım.. Şimdikiler ne keder şanslı bir kuşak olduklarının farkındalar mı acaba,diyerek.. Oyunculuk adına kendilerini gerçek anlamda "hırpalamak zorunda kalan oyunculara da alkış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder