19 Haziran 2023 Pazartesi

Umutsuzlar

Filiz Akın'ın oynadığı bir filmin de adıydı.. Ama benim demek istediğim o değil .. Hafta sonunda üniversite sınavlarında görevliydim.. Cumartesi günkü oturumda,on beş kişilik sınıfımda sınava girecek iki kişi gelmedi.. Eh,olabilir,dedim.. Pazar günkü oturumda ise on beş kişilik sınıfta yedi kişi yoktu.. Şaşırdım kaldım.. Yan sınıftaki görevlide de aynı şaşkınlık vardı.. Onun sınıfında da aynı sayıda gelmeyen olmuş.. Sanırım diğer sınıflarda da benzer durumlar yaşandı.. Sınava girmek için başvurup da soruları görmek ve çözmek için bile hevesi kalmamak nedir? Başvurmuş,harcını ödemiş,yaşadığı şehirde ulaşım sorunu da yok.. Ama ortada soruyu çözmesi gereken başvuran aday yok.. Hem de bir değil,iki değil,sınıfın yarısı olan yedi kişi birden yok.. Yıllardır bu sınavlarda görevli olurum,hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştım.. Nasıl yorumlamak gerektiğini bilemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder