19 Aralık 2023 Salı

Godot'yu Beklerken

Pazar günü Küçük Tiyatro'da matinede Palaz'ı seyrettikten sonra akşam matinesinde de Büyük Tiyatro'da Godot'yu Beklerken'e biletim vardı.. Gidip izledim..
Bu sezon için en ümitlendiğim oyundu.. Bunda, oyunda rol alan Özgür Öztürk'ün oyunculuğuna olan güvenimin etkisi büyüktü elbette..
Ve güvenimi boşa çıkarmadı.. Hiçbiri.. Özgür Öztürk,Ulaş Ersoy,Orhan Özyiğit,Koray Alper..
Hepsi çok iyiydi.. Binbir surat Özgür daha iyiydi ama..
Yönetmen Cem Emüler'i tebrik etmek gerek.. Çok bilinen bir oyunu eli yüzü düzgün biçimde kotarıp sahnelemiş..
İki saat on beş dakika süren oyun için tek üzüldüğüm şey,Özgür Öztürk'ün son repliğiyle birlikte ayağa fırlayıp karanlıktan yararlanarak salondan fırlamak zorunda oluşum oldu..
Bizim "Anadolu Bozkırının Parlayan Yıldızı"na gidecek son otobüsün kalkmasına on beş dakika vardı.. Benim de yirmi dakikalık yolu on beş dakikada almam gerekiyordu.. Oyuncuların selama çıkışlarını bekleyemedim,hak ettikleri alkışı onlara sunamadım.. Ama yüreğimden alkışlıyorum.. Çok iyiydiler.. "-Hadi gidelim. -Gidemeyiz.. -Neden? -Godot'yu Bekliyoruz da ondan.." Hepimiz Godot'yu bekliyoruz galiba..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder