26 Şubat 2024 Pazartesi

Üç Kitap Daha

Hafta sonunda okuyup bitirdim.. Önce Önay yıldız'ın Mandalina Cinayetleri.. Cumartesi öğleye kadar bitirdim.. Bir Bodrum ve Bodrum mandalinası güzellemesi.. Dolayısıyla su gibi okunuyor.. Bir suç ve gerilim romanı olarak fena değil,kendini okutuyor.. Sürükleyici,kurgusu iyi,yazım yanlışları ,ne yazık ki,mevcut..
İkincisi Ayşe Erbulak'ın Dokuz Oda Cinayetleri.. Pazar günü sabah başladım,akşama bitti.. (Tabiî arada tiyatro için öğleyin Ankara'ya gidip, akşama döndüm..) Bu da kolay okunan ama pek çok kusurla dolu bir suç ve gerilim romanı(gerçi pek gerilecek tarafı yok ama).. İstanbul'da yaşayan bir grup okul arkadaşının istemeden karıştığı ve sonra devamı gelen bir yakalanamayan suçluların cezalandırılması öyküsü olmasına çalışılmış.. Ancak kurgu sorunlu,anlatım sorunlu,yazım yanlışları sayılamayacak kadar fazla.. Olmamış.. Babası rahmetli Altan Erbulak da okusa aynı şeyi söylerdi bence..
Üçüncüsü bizim fenomen yazarımız Ayfer Tunç'un son kitabı Kuru Kız.. Yedi Kadın'ı izlemek için Ankara'ya giderken yanıma almıştım.. Ayfer Tunç olunca anlatım sular seller gibi elbette.. Yarısı Ankara'ya giderken,kalan yarısı da dönerken okundu ve bitti.. Kuru Kız'ın ömrünün bahtsız ilk kırk yılına da çok üzülündü elbette.. Umarım dünyanın bittiği yerde mutludur artık.. Eline sağlık Ayfer Tunç.. Yenilerini dört gözle bekliyoruz(m)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder