22 Ocak 2014 Çarşamba

Vasfiye Teyze

Geçen yazılardan birinde söz ettiğim Müsellem Amca'nın eşi..
Müsellem Amca tam 15 gündür yoğun bakımda..Evdeki bakımsızlık hatta neredeyse ölüme terkedilişinin sonucu hastaneye kaldırılmış.Sonunda çocukları iyi bir şey yapmışlar..Küçük,havasız,karanlık bir odada sürekli yatağa mahkum edilen ihtiyarcık şimdi hiç olmazsa düzenli bakıma kavuştu..İtina edilmediği için sırtında yaralar açılmış,yutkunma gücünü kaybetmişti..Şimdi yoğun bakımda hayata yeniden tutunuyor...
Üç kez ziyaret ettim,kendisini göremedim ama sağlık durumunu sordum.Diğer hastalara göre iyiymiş."İnadına yaşa Müsellem Amca !" deyip selamlarımı gönderdim.
Vasfiye Teyze de nekahat dönemini atlattı.Ama 80 yaşında,kalp piliyle yaşayan,topal bir ihtiyarcık artık..Hem Müsellem Amca'yı özlüyor hem de kocası eve döndüğünde çocukları yardım etmezse tek başına nasıl bakacağının tasasını kuruyor.
Geçen akşam da Vasfiye Teyze'yi ziyaret ettim.Evde televizyon,radyo sesi olmadan,tek başınalığın içinde örgüsünü örüyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder