19 Mart 2024 Salı

Kadınlar Filler Vesaireler

Geçen cumartesi Küçük Tiyatro'da izledim..
Yunus Emre Gümüş'ün oyununu yazdığı oyunu izleyip övenler vardı.. İzleme sırası bana gelince de fırsatı kaçırmadım.. Yani bilet bulunca..
Sibel Erdenk'in yönettiği oyun tek perde olarak sahneye konmuş.. Bu nedenle iyi bir yerden seyredince keyfi de çıkıyor.. Önlerden seyretme fırsatı da buldum..
Kadın erkek ilişkisi gibi dünyanın en eski meselesinin işlendiği oyunda müzikli bölümler de eklenmiş..
Dekor ve kostüm olarak da gotik esintiler tercih edilince hepsi biraz yapay ve uzak geldi bana başta..
Neyse ki oyuncuların başarısı ile oyun açıldı,keyifli hale geldi.. Salonu dolduran kadınlı erkekli seyirci oyun boyunca kahkaha attığına göre,oyun epeyce bam teline dokunmuş olmalı.. Yani dekora,kostüme,şarkılara değil ama oyunculara bayıldım.. Neyra Kayabaşı,Filiz Demiralp,Gül Öz veGizem Koçer'e kocaman alkış !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder